Концерн РРТ відключив від ефіру телеканали Прямий, П'ятий та Еспресо
Фото: depositphotos.com

Концерн радіомовлення, радіозв'язку та телебачення (РРТ) відключив телемовлення каналів Прямий, П'ятий та Еспресо в ніч проти 4 квітня. Про це повідомляється у листах телеканалів, адресованих президенту, РНБО, СБУ, Міністерству оборони та Національній раді з питань телебачення та радіомовлення.

Слідкуйте за перевіреними новинами тепер і у WhatsApp

"Рішення про відключення незаконне, оскільки не існує жодного документа, який би давав підстави Концерну РРТ вночі відключати телеканали від мовлення. Немає жодного рішення Національної ради з питань телебачення та радіомовлення – єдиного органу, який має право ухвалювати рішення щодо ефіру телеканалів", – йдеться у листі журналістів П'ятого та Прямого каналів.

Підписуйтесь на розсилки LIGA.net – лише головне у вашій пошті

На їхню думку, є підстави вважати, що має місце незаконна нічна диверсія щодо відключення мовлення, відповідальність за яку несе директор Концерну РРТ Кирило Данілов.

"4 квітня цього року колектив телеканалу Еспресо зустрів безпрецедентною новиною – вранці представники Концерну РРТ, без жодних законних підстав, на власний розсуд відключили мовлення телеканалу Еспресо у цифровій мережі Т2", – йдеться у листі журналістів Еспресо.

На каналі наголошують, що від часу активної фази російського вторгнення було три спроби відключити мовлення українських телеканалів. Перша відбулася під час російського ракетного удару по київській телевежі, наступна – внаслідок захоплення окупаційними військами Херсона, а "...третя – сьогодні вранці, внаслідок дій начебто українського Концерну РРТ".

Канали просять президента втрутитися та захистити право журналістів на професію та свободу слова і вимагають від Концерну РРТ відновити мовлення каналів.

  • 19 березня президент запровадив рішення РНБО, яким підпорядкував Зеонбуд (оператор цифрового ефірного телебачення Т2) Концерну РРТ і зобов'язав загальнонаціональні канали транслювати єдиний марафон. 5 канал, Прямий та Еспресо змінили свій ефір і приєдналися до трансляції марафону "Єдині новини".