На Lenta.ru з'явилися десятки антивоєнних новин. Це зробили працівники видання
Фото: Владислав Шатило/РБК

На популярному російському сайті Lenta.ru 9 травня замість редакційних матеріалів з'явились десятки антивоєнних новин із дисклеймером: "Цей матеріал не погоджено з керівництвом, а за його публікацію Адміністрація президента роздасть виданню звіздюлєй, іншими словами: ТЕРМІНОВО РОБИ СКРИН, доки не видалили".

Дивіться нас на YouTube: пояснюємо складні речі простими словами

Читайте нас в Telegram: перевірені факти, тільки важливе

Головні новини на Lenta.ru станом на 10:15 за київським часом виглядали так:

- Путін розв'язав одну з найбільш кровопролитних воєн 21 століття
- Зеленський виявився крутішим за Путіна
- Російська еліта виявилася нікчемно безвольною
- Володимир Путін перетворився на жалюгідного диктатора й параноїка
- Росію змусять платити Україні багатомільярдні репарації
- Володимир Путін боїться розкрити правду про свою сім'ю
- Росія погрожує знищити весь світ
- Російська еліта хвора на кумівство і лизоблюдство
- Путіна та його соратників чекає трибунал
На Lenta.ru з'явилися десятки антивоєнних новин. Це зробили працівники видання
Lenta.ru взамали

Схожі новини з'явились в усіх розділах Lenta.ru, проте редакція видання швидко виправила ситуацію та повернула власні тексти.

Уточнення. За даними Медіазони і Медузи, Lenta.ru не була зламана – це зробили самі працівники видання.

В одній із публікацій, яку підмінили на сайті, було вказано, що "за цей перформанс відповідальні" редактори економічного відділу Єгор Поляков і Олександра Мірошнікова.

"Шукаємо роботу, адвокатів та, ймовірно, політичний притулок!" – сказано в публікації, текст якої доступний в веб-архіві.

  • Lenta.ru свого часу була найпопулярнішим новинним сайтом російськомовного інтернету. На початку 2014 року видання було чи не єдиним російським медіа, яке намагалось об'єктивно висвітлювати інформацію про події в Криму й Україні під час окупації півострова.
  • В середині березня 2014 року значна частина редакції звільнилася через тиск власника і пізніше заснувала нове видання "Медуза".