RU

УП написала, що Банкова впливала на редполітику держканалу Дом. У Зеленського заперечують

22.11.2021, 16:45
УП написала, що Банкова впливала на редполітику держканалу Дом. У Зеленського заперечують - Фото
Михайло Подоляк (Фото: пресслужба Офісу президента)

Офіс президента нібито давав розпорядження державному телеканалу Дом, як подавати новини, написала Українська правда з посиланням на трьох неназваних ексспівробітників каналу. Радник голови ОП Михайло Подоляк у коментарі LIGA.net сказав, що такого ніколи не було.

Читайте нас у Telegram: перевірені факти, тільки важливе

Співрозмовники видання стверджують, що відповідальна за новини каналу Дом Ксенія Герасименко передавала вказівки про написання новин від ОП та сварила співробітників, якщо вони "перемогу не подали як перемогу".

Також співрозмовники видання кажуть, що вказівки передавав і Максим Кречетов, який рік пропрацював на каналі Дом креативним редактором, а раніше працював у директораті інформполітики ОП. Кречетов у коментарі УП заявив, що часто відвідував Банкову, щоб "дізнатися державну позицію щодо тих чи інших питань". Він також запевнив, що "жодного дня не займався" порушенням журналістських стандартів.

Джерела УП стверджують, що частина вказівок були письмовими: називати фронт "лінією розмежування", бойовиків – "незаконними збройними формуваннями", не використовувати слова "війна", "ворог", "конфлікт".

Крім того, співробітники каналу нібито мали постійно згадувати президента Володимира Зеленського, ОП, програму Велике будівництво, кредити 5-7-9% і добре відгукуватися про Олексія Резнікова, який на той момент був міністром реінтеграції, йдеться в публікації УП. Також не можна було згадувати п'ятого президента Петра Порошенка, каже один зі співрозмовників видання.

Подоляк у коментарі LIGA.net заявив, що ОП "не тільки не втручався в таку редакційну комунікацію на телеканалі Дом, а й дізнався про її існування вперше з публікації УП".

Він зазначив, що публікація УП заснована на неназваних джерелах, а анонімне джерело "може запропонувати будь-який фейк до обговорення та не нести за це жодної відповідальності".

На його думку, у цій публікації розповідається, "як на якихось рівнях усередині каналу шукали якісь формули висвітлення тих чи інших подій".

"Це хіба погано? Менеджмент та редакції не можуть самостійно визначати свої стратегії? Тим паче якщо реінтеграція загалом – одна з ключових тем для держави та державних інституцій?" – зауважив Подоляк.

ДОВІДКА. Держканал Дом було запущено 2 березня 2020 для мовлення на тимчасово окуповані території. Детальніше про канал читайте у розборі LIGA.net.

Читайте також: Розбір | Зеленський та ток-шоу. Як влаштована комунікація Офісу президента та ТБ-каналів

Марк Сировой
Якщо Ви помітили орфографічну помилку, виділіть її мишкою і натисніть Ctrl+Enter.

Коментарі

Останні новини