Назавжди. YouTube видалив два пропагандистські канали Росії у Німеччині
Фото: ЕРА

Сьогодні, 28 вересня, YouTube видалив пропагандистські канали RT DE і Der Fehlende Part (DFP) за серйозні та неодноразові порушення принципів спільноти – зокрема, за поширення дезінформації про пандемію коронавірусу. Про це повідомляється на сайті RT DE.

Читайте нас в Telegram: головні новини коротко

Читайте нас в Telegram: перевірені факти, тільки важливе

Як зазначається, YouTube видалив RT DE і DFP без можливості відновлення.

21 вересня, перед виборами у Німеччині, YouTube на тиждень заборонив каналу RT DE публікацію своїх відео. Російські пропагандисти спробували обійти цю заборону, створили новий канал DFP і стали на нього завантажувати сюжети.

"YouTube має чіткі правила спільноти, які визначають, що дозволено на платформі. RT DE отримала попередження за завантаження контенту, який порушує нашу політику щодо медичної дезінформації стосовно COVID-19... Поки права були припинені, власники каналу спробували обійти обмеження, використовуючи інший канал, внаслідок чого обидва канали були закриті за порушення умов використання YouTube", – цитують пропагандисти повідомлення YouTube.

Російське керівництво віддалених ресурсів обурене і вимагає від Кремля запровадження санкцій проти Youtube й аналогічних заходів проти німецьких ЗМІ.

ДОПОВНЕНО О 23:45

У Роскомнадзоре заявили, що Google загрожує штраф до 1 млн рублів, якщо він проігнорує вимоги розблокувати канали RT на YouTube, а при повторній відмові – до 3 млн.

ДОПОВНЕНО О 23:55

МЗС Росії назвав видалення каналів RT на YouTube "безпрецедентною інформаційною агресією".

Читайте також: Російські пропагандисти RT попалися на фальсифікації фото Reuters