RU

Мінськ обклеїли незвичними листівками китайською мовою. Там про Лукашенка та вуса – фото

30.12.2021, 15:15
Мінськ обклеїли незвичними листівками китайською мовою. Там про Лукашенка та вуса – фото - Фото
Олександр Лукашенко (Фото: Yauchen Erchak/ЕРА)

На десятках транспортних зупинок у Мінську з'явилися "гібридні листівки" з гаслами проти режиму диктатора Олександра Лукашенка китайською мовою. Про це повідомляє Telegram-канал білоруського видання Наша Ніва.

Читайте нас у Telegram: перевірені факти, тільки важливе

"Листівки" є двомовними нібито навігаційними наклейками зі стрілкою та написом англійською "From City Centre" та паралельним написом китайською.

Гібридні листівки білоруського підпілля (Фото – telegram Наша Ніва)

Журналіст LIGA.net перевірив, що під час наведення на наклейку камери смартфона з увімкненим гугл-перекладачем видно, що напис китайською насправді є перекладом популярного протестного мему "Лукашенко – тарган!"

Скриншот екрану смартфона з перекладом
ДОВІДКА. 9 серпня 2020 року в Білорусі пройшли вибори президента. Спостерігачі повідомляли про численні порушення, частина людей не змогли проголосувати через величезні черги біля дільниць, до яких пускали обмежену кількість виборців. Центр Мінська заблокували силовики, у місті глушили зв'язок та інтернет. У багатьох містах країни почалися протести, проти учасників яких було застосовано жорсткі репресії. 10 серпня ЦВК Білорусі оголосила, що на президентських виборах переміг Олександр Лукашенко, що викликало нову хвилю масових протестів. 17 вересня Європарламент ухвалив резолюцію, в якій офіційно не визнав результати президентських виборів і Лукашенка як "президента Білорусі".

Скриншот із Telegram Наша Ніва
  • У Білорусі криміналізовано підписку на Telegram-канали та чати, що визнані екстремістськими. У жовтні 2021 року Рада міністрів Білорусі ухвалила постанову про "протидію екстремізму", згідно з якою підписникам нібито "екстремістських" каналів загрожує до семи років позбавлення волі.
  • Як зазначає Радіо Свобода, "екстремістськими" режим диктатора Олександра Лукашенка визнав уже близько 300 інтернет-ресурсів, зокрема Белсат, спортивний сайт Tribuna.com, Tut.by та найстаріше білоруське інформаційне агентство БелаПАН.

Читайте також: Ядерна зброя, російські війни та влада до 2035 року. Навіщо Лукашенко змінює конституцію

Сергей Бережной
Якщо Ви помітили орфографічну помилку, виділіть її мишкою і натисніть Ctrl+Enter.

Коментарі

Останні новини