Німеччина заборонила трансляцію пропаганди на Russia Today. Росіяни почали погрожувати
Ілюстрація: pixabay.com

У Німеччині заборонили супутникове та інше мовлення російського пропагандистського телеканалу RT DE. Про це йдеться у повідомленні Комісії з ліцензування та нагляду за ЗМІ ФРН.

Долучайтесь до нас на Facebook та беріть участь в дискусіях

Читайте нас у Telegram: перевірені факти, тільки важливе

Офіційна причина такого кроку регулятора – "відсутня ліцензія", тобто дозвіл на мовлення.

Чиновники окремо наголосили, що власники RT DE "не можуть посилатися на будь-який інший законний дозвіл відповідно до європейського законодавства".

Читайте також: Брудні руки. Як пропаганда призводить до війни та смерті: інтерактивна історія LIGA.net

У Москві обурилися: кажуть, що ЗМІ здійснювало свою діяльність "на підставі виданої Сербією ліцензії". У МЗС Росії нарікали на "політично обумовлений тиск на російського медіаоператора" і додали, що вердикт німецького регулятора "є недвозначним сигналом, що російські занепокоєння демонстративно проігноровані".

"Цей крок позбавляє нас іншого вибору, крім як приступити до реалізації заходів у відповідь щодо акредитованих в Росії німецьких ЗМІ, а також інтернет-посередників", – пригрозили у відомстві.

Невідомо, які інтернет-посередники маються на увазі. Можливо, це YouTube, який торік видалив за фейки про COVID-19 кілька пов'язаних з RT DE акаунтів.

Головна редакторка RT (раніше Russia Today) Маргарита Сімоньян, ненависниця України та Заходу, заявила в Telegram, що "віщати не припинимо", і нагадала німецькому регулятору, що "сьогодні річниця Сталінграда. Перемоги у Сталінграді".

Німеччина заборонила трансляцію пропаганди на Russia Today. Росіяни почали погрожувати
.
Німеччина заборонила трансляцію пропаганди на Russia Today. Росіяни почали погрожувати
.

Читайте також: Царство брехні. Як Росія бреше про ситуацію у світі, поки росіяни обирають "Захід, що загниває"