Росія заборонила у себе Deutsche Welle за закриття пропагандистського каналу в Німеччині

Росія у відповідь на заборону мовлення пропагандистського телеканалу RT у Німеччині вирішила застосувати аналогічні заходи проти німецької медіакомпанії Deutsche Welle в РФ, а також хоче визнати її "іноагентом" і заборонити в'їзд причетним до рішення щодо RT. Про це повідомляє пресслужба Міністерства закордонних справ Росії.

Слідкуйте за перевіреними новинами тепер і у WhatsApp

Читайте нас у Telegram: перевірені факти, тільки важливе

У МЗС РФ заявили про "недружні дії" ФРН і оголосили про перший етап (погрожують, що будуть і наступні) своїх заходів у відповідь:

- закриття кореспондентського пункту Deutsche Welle в РФ;
– анулювання акредитації всіх працівників російського бюро DW;
– припинення супутникового й іншого мовлення DW у Росії;
– ініціювання органами РФ розгляду питання про визнання DW "іноагентом";
– складання списку представників державних і громадських структур Німеччини, причетних до заборони пропагандистського RT DE та до іншого "тиску" (їм хочуть заборонити в'їзд до РФ, не публікуючи "чорний список").

Як повідомляє DW, найближчим часом очікується заява гендиректора Deutsche Welle Петера Лімбурга щодо рішення влади РФ.

  • У Німеччині заборонили супутникове й інше мовлення російського пропагандистського телеканалу RT DE. Офіційна причина – не було дозволу на мовлення.
  • МЗС РФ обурилося у відповідь і заявило, що ЗМІ здійснювало свою діяльність "на підставі виданої Сербією ліцензії". Головна редакторка пропагандистського RT Маргарита Сімоньян заявила, що "мовити не припинимо" і нагадала про річницю Сталінграда.

Читайте також: Росія запустила фейк, щоб посварити Україну та Польщу: допомогли Страна й Медведчук