RU

YouTube блокував канали оточення Медведчука, видалив ресурси бойовиків Росії

04.02.2022, 08:54
YouTube блокував канали оточення Медведчука, видалив ресурси бойовиків Росії - Фото
Віктор Медведчук (Колаж: Аліна Подлєсна/LIGA.net)
доповнено

Медіасервіс YouTube заблокував канали UkrLive та Перший Незалежний, чиє мовлення в Україні вже рік заборонено санкціями РНБО, проте невдовзі вони "змінили адреси" та знову доступні. Про блокування повідомила в ніч проти 4 лютого одна з ведучих.

Читайте нас у Telegram: перевірені факти, тільки важливе

Наприкінці грудня 2021 року президент Володимир Зеленський ввів санкції проти компаній, яким належать Перший незалежний та UkrLive, створені оточенням нардепа Віктора Медведчука та заблоковані в Україні за російську пропаганду.

Сьогодні, ще під блокуванням, там заявили, що "влада Зеленського... змушує населення дивитися пропагандистські ЗМІ".

YouTube блокував канали оточення Медведчука, видалив ресурси бойовиків Росії

Канал "Перший незалежний" видалений, але доступний перейменований:

YouTube блокував канали оточення Медведчука, видалив ресурси бойовиків Росії

Незабаром адміністратори цих інтернет-майданчиків, як там пишуть, "змінили адресу" на YouTube – і знову стали доступні.

UkrLive зараз веде мовлення на каналі MІGnews, який належить нардепу ОПЗЖ Вадиму Рабіновичу.

Причина блокування невідома. У YouTube багато варіантів блокувань: по геолокації, на час, заборона на заливку нових відео і так далі. Однак, якби YouTube заблокував технічну/справжню URL-адресу каналу, яка присвоюється при його створенні, "зміна адреси" не допомогла б: канал залишався б заблокованим.

Сьогодні було видалено головні ресурси окупаційної адміністрації РФ у Луганську – "Луганський інформаційний центр" та "ГТРК ЛНР". Крім цього, видалено канали російських окупантів "Мінінфо ДНР", "Народної міліції ДНР" та "Народної міліції ЛНР" – російської гібридної армії в ОРДО.

YouTube блокував канали оточення Медведчука, видалив ресурси бойовиків Росії

2 лютого 2021-го Зеленський ввів у дію рішення РНБО про санкції проти соратника Медведчука Козака та власника телеканалів NewsOne, Zik та 112 Україна. Того ж дня канали припинили своє мовлення на телебаченні. Деталі – тут.

Через два тижні після цього працівники каналів, об'єднаних у медіахолдинг Новини, зареєстрували нову компанію з однойменною назвою – ТОВ "Медіахолдинг Новини" зі статутним капіталом 100 грн. У вересні депутат від проросійської ОПЗЖ Шуфрич став власником 60% акцій телеканалу Перший незалежний, а у листопаді – власником ТОВ "Телепростір" (телеканал UkrLive).

Читайте також: Брудні руки. Як пропаганда призводить до війни та смерті: інтерактивна історія LIGA.net

Євген Пилипенко
Якщо Ви помітили орфографічну помилку, виділіть її мишкою і натисніть Ctrl+Enter.
Вакансії
Більше вакансій
Розмістити вакансію

Коментарі

Останні новини